I den varma vårsolen träffade jag detta fina par en kväll i slutet av april. I början av sommaren står deras bröllop och nu var det dags för deras förfotografering - något som ingår i alla mina bröllopspaket på 3 timmar och uppåt. Detta är en väldigt bra tid att gå igenom förväntningar och planer inför dagen samt att lära känna varandra för att lätta lite på nervositeten som kan uppstå när man ska stå framför kameran första gången. Läs gärna lite mer om mina förfotografering här!
Vi gick runt i Lidas vackra område och tog några bilder och wow så fina bilder det blev! Man riktigt ser hur kära de är när de tittar varandra i ögonen ❤
